כדי להשתמש בתוכנת Microsoft Outlook 2013 על מנת למשוך את הדואר מתיבת הדואר במערכת, יש לבצע את הצעדים הבאים:
1) יש להיכנס ל-Microsoft Outlook 2013 >> ללחוץ על קובץ >> הוספת חשבון.
2) בחלון שנפתח, יש ללחוץ על הגדרה ידנית או סוגי שרת נוספים >> הבא.
3) בחלון הבא יש לסמן את האפשרות IMAP או POP וללחוץ על הבא.
4) בחלון החדש שנפתח יש להקליד את פרטי תיבת הדואר:
- השם שלך - השם שיוצג למי שנשלח אליו דואר אלקטרוני מתיבה זו – ניתן לכתוב כל דבר.
- כתובת דואר האלקטרוני - הכתובת שהוגדרה במערכת במלואה.
- סוג חשבון - POP3.
- שרת דואר נכנס - mail.enter-system.com
- שרת דואר יוצא - mail.enter-system.com
- שם משתמש - כתובת הדואר במלואה.
- סיסמה - ססמה שתוגדר למערכת.