כלי הטפסים במערכת עבר שדרוג משמעותי במהלך הימים האחרונים, ברצוננו לידע לגבי השינויים שבוצעו בכלי:
1. במידה והתרחשה שגיאה בעת מילוי הטופס (לדוגמא, שדה חובה ריק או מייל לא תקני בתיבה של המייל), השדה הבעייתי יודגש ותוקפץ הודעה. לאחר שהגולש רואה את ההודעה, הוא יכול לחזור לטופס ולתקן - במקום למלא מחדש.
2. ממשק יצירת הטפסים שונה ושודרג וכעת הוא נוח יותר לעבודה. במקום יצירת שדות בצד ימין, תצוגת שדות בצד שמאל ותצוגה מוקדמת למטה, החלון מסודר מלמעלה למטה בצורה נוחה לשימוש.
3. נוספה אפשרות להוסיף הערה ליד כל טופס, כדי לסייע לבעל האתר לרשום תיעוד מסודר לגבי אופן הטיפול בפניות שהתקבלו.
4. נוסף חיווי (בצבע ירוק) המציג כמה הודעות התקבלו בכל אחד מהטפסים. ומתוכן כמה "לא טופלו" (בצבע אדום) - הכל כדי להקל על המעקב אחר הפניות.
5. נוספה שורת ניווט לחיצה בראש מחולל הטפסים, כדי לאפשר חזרה וניווט מהיר למסכים השונים הקשורים לכלי.
6. נוספה אפשרות להציג שדות בשורה (אחד לצד השני) ולא רק אחד מתחת לשני. לגבי כל שדה קיימת תיבת סימון שמגדירה אם הוא יוצג באותה שורה עם השדה הקודם. השדות יוצגו בשורה עד שאחד השדות "ישבור" את הרצף ולא יוגדר באופן זה.
7. נוספה אפשרות לשכפול מלא של טופס, לרבות הגדרותיו השונות, השדות שנבנו בו ושאר הפרטים. קיים הסבר מלא וחדש במרכז ההדרכה שיסביר לכם את הנושא:
http://www.enter-support.com/9892/שכפול-טופס
אנו ממשיכים לחדש מידי יום, לשפר ולייעל לכם את תהליכי העבודה ולתת לכם חווית שימוש שכמוה לא ראיתם!
נשמח לקבל פידבקים לגבי הכלים החדשים ובכלל ולהמשיך ולשפר את הממשק בעבורכם.
שימוש נעים והמשך שבוע מוצלח!
|