הגדרת מחירים
במאמר זה נסביר כיצד להגדיר את המחירים עבור הלקוחות שנמצאים תחת חשבון המפיץ. הגדרות המחירים הינן נושא חשוב ביותר שעשוי להשפיע באופן משמעותי על אופן פעילות חשבון מפיץ.
לניהול הגדרות המחירים ניתן להגיע באמצעות לחיצה על הגדרות החשבון >> הגדרת מחירים.
בעמודה "האם להציג?" באפשרותך לבחור איזה חבילות ושירותים נוספים להציע למכירה ללקוחות שלך.
בעמודה "המחיר שלך" מוצגים המחירים שאנו גובים ממך עבור החבילות, דומיינים, חבילות SMS, תיבות דואר ושדרוגים.
בעמודה "המחיר ללקוח" עליך להגדיר את המחירים עבור הלקוחות שלך
ניתן להגדיר מחירים בבת אחת לכל המוצרים באמצעות הגדרת האחוזים שבהם יעלו המחירים עבור לקוחותיך.
על מנת לשמור את השינויים יש ללחוץ על "עדכן נתונים" בתחתית העמוד.
דגשים:
-
ברירת המחדל של המוצרים היא מחיר העלות של המוצר (רווח 0%).
-
ברירת המחדל היא שכל החבילות מוצעות וכל השדרוגים בין החבילות זמינים.
-
מחירי המוצרים שמוצגים הם עבור המוצר לתקופה כולה ולע על פי חישוב חודשי.
-
יש לוודא את שער הדולר בתנאי השימוש על מנת להתאים את המחירים לכסף המקומי.
-
המחיר ללקוח הקצה יוצג על פי הגדרות המחיר והמטבע המוגדרים בהגדרות הכלליות של חשבון המפיץ.
חשוב!
חלק מהמוצרים לא יופיעו בתהליך הרכישה אם לא תיבת הסימון לא מסומנת בעמודה "האם להציג?".
חשוב מאוד!
לא להגדיר עלות של 0$ , דבר שיגרום ללקוחות לרכוש מוצרים בחינם אך יחייב את חשבון המפיץ שלך.
המלצה
לאחר הגדרת המחירים, מומלץ לבצע הדמיית רכישה מהאתר של הלקוח ולהכיר את התהליך.